Black Swan

I fredagskväll blev det pizza och film, Black Swan. Den var faktiskt riktigt bra, lite störd, psykad film där det gällde att hänga med. Inte för att jag förstod den fastän att jag satt helt koncentrerad under hela filmen. Skum men bra!



Igår var vi och hälsade på Christofers jobbarkompis som fått barn. Söta söta Bianca, åh bara smälte när man såg henne. Endast en vecka gammal och hur snäll och söt som helst.
Idag har mamma och Ola varit hos oss och hjälp till med köket. Det blev nästan klart, lite luckor som fattas. Ola gjorde klart mest, men Coffe hjälpte till så gott det gick. Jag och mamma var på tippen och lagade mat och ansträngde oss inte för mycket :)


Här jobbas det för fullt!



Nu börjar Stockholm Båstad, såååååå bra! Helt klart godkänt program för att ta över Solsidan :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle också vilja se den filmen men tror jag är för rädd ;p

2011-04-04 @ 07:56:35
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0