Det blev en hund

Jag är så nyfiken på hur vår bebis kommer att se ut. Tänker på det hela tiden. Vilka drag kommer den få av mig och vilka kommer den få av Christofer. Liten eller stor, lugn eller vild? Pojke eller flicka? Eller varför inte en hund eller en alien? :) Jag kan fortfarande inte förstå att det ligger något med ansikte där inne.

Jag försökte få Nelly till att stanna i spjälsängen men hon vägrade..

 

Idag har jag varit hos jobbcoachen och efter det hälsat på Johannorna och deras gulliga bebisar. Nu ska jag laga lite mat för magen kurrar! Kl 21.00 är det Desperate Housewives, missa inte det :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fin mage!!



Du får snart komma ut och besöka oss på landet ;) vi saknar dig!



puss

2011-04-05 @ 19:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0