Från familj till familj..

Sicket rännande det är med påskfirande. I förrgår var vi hos svärföräldrarna, går var vi i stugan hos min farmor och farfar och idag ska vi hem till Coffes mormor och morfar på Råå och fira lite :) Jag tror bebisen fått sockerchock så mycket påskgodis det blivit.
Vi satt och solade oss en hel del igår, helt vindstilla och supervarmt, en pool hade varit på sin plats!! Kollade temperaturen och den stod på 20 grader i skuggan. Jag sa till min kusin att det måste vara över 30 i solen, hon sa nejnej, 28 kanske. Så, jag hämtade ut en termometer och den visade 45 grader! Herregud, inte konstigt vi svettades som grisar :) Vi var hemma redan vid 18 tiden, så vi satte oss nere på gröningen en stund. Världens härligaste kväll, det var smockat med folk och alla grillade. Förutom oss :P
Coffes bror Marcus och hans tjej hämtade upp oss efter ett tag och vi åkte hem till deras lillesyrra Rebecka. Där åt vi god mat och en massa godis och kollade på tv. Som gravid ska man ju känna sig mycket varmare än vanligt, vilket jag inte märkt förrän nu. Fick gå ut på balkongen stup i kvarten för att ta luft..

På gröningen igårkväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0