Komatta!

Vill ha, vill ha!


Jag, Helene och Mimmi åkte ner till Malmö idag för att hälsa på Didde. Passade även på att åka inom ILVA och kolla in deras komattor. Jag har letat på mååånga ställen men inte hittat någon riktigt snygg. Alla har lite skavanker här och där och ser nästan lite FÖR riktiga ut. Hittar jag fejk köper jag hellre det. Gillar egentligen inte tanken på att ha en död ko på golvet. Men snyggt är det! Det är bara att leta vidare :)

Igår var jag på 25 årsfest hos Johanna som fyllde år i måndags. Supertrevligt och jättegod mat. Jag körde hem lite efter tolvslaget för ryggen och revbenen höll på att ta dö på mig. Det gör dom nu också så det blir att slänga sig i soffan och kolla på Stockholm Båstad och sen Big Brother ;) CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0