Mjölkchoklad Cookies

Mums, nu ska jag snaska på dessa godingar..



.. och jag kan säga att dom är precis lika goda som dom ser ut :)



Jag har hunnit med ett barnmorskebesök imorse. Christofer hängde med för första gången, och förhoppningsvis sista :) Allt såg fint ut och huvudet var FIXERAT! Finally :D Nu slipper jag tänka på att lägga mig ner om vattnet skulle gå. Hjärtljuden låg på 137, lite skillnad sen sist. Men skönt att höra.
Det enda jag tycker är trist är att jag har gått upp 4 kg på 3 veckor. Mina fötter har svullnat upp så man ser inte ens mina anklar. Jag som trodde att jag skulle slippa all den vätska i kroppen som man läst om att alla får. Men nej då, sista veckan kommer det. Kände mig som en strandad val igår när jag skulle resa mig upp efter att ha legat på stranden en timme.
Men min barnmorska trodde att mina svullna fötter beror på att det snart är dags för förlossning, så det är ju bra :)

Nu ska jag ut och busa med hundarna i vardagsrummet, passar Nelly´s bästa kompis, grannhunden Molly. För tillfället har det lugnat ner sig men innan busade dom så att det lät som att jag hade 10 små chihuahuor hemma!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha va? Var det halloween, är du säker? Varför har vi inte nå mer halloween-igt på oss? Typ djävulöron eller nå? ;p



Va jobbigt att du svällt upp men va bra att barnmorskan sa att det betyder att förlossningen närmar sig :D

2011-04-29 @ 07:30:42
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0