Till frissan..

Jag har en så enorm utväxtrand att det nästan är pinsamt. Har aldrig gått såhär länge utan att färga håret. Har läst en massa artiklar om att färga håret under graviditeten och jag har inte kommit fram till om det är farligt eller inte. Men har tänkt att det kan jag göra när bebisen är ute. Men nej, nu kan jag inte vänta längre, känner mig så himla ofräsch!! Och vem säger att jag har tid när den kommer ut !?
Pratade med min frisör och hon sa att om man bara ska göra folieslingor så är det ingen fara för färgen går inte ner i hårbotten. Så nu ska jag till Jenna och göra en massa fina blonda slingor och klippa lite på mitt långa slitna hår :) Jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska klippa upp igen eller ha det rakt som jag nu sparat i ca 2 år.. Sen vet jag inte om jag vill ha både bruna och blonda slingor eller bara blonda. Ja, jag får väl överväga när jag kommer dit..

Alla som känner mig vet att jag är Miss Beslutsångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0