Väskan packad!

Idag har jag äntligen packat BB-väskan. Jag tycker det är ganska svårt att planera med kläder och dylikt eftersom man inte vet om det kommer vara högsommar eller pissväder. Allt till bebben är klarpackat iaf :)
Det som saknas är en filt och amningslinne till mig själv.

2 bodys strl 50
2 bodys strl 56
1 pyamas
1 mössa
2 par strumpor
1 byxa
1 tröja

Något mer som behövs? Blöjor och så får man ju där..

Skulle det saknas något har vi ju inte långt precis och antagligen kommer Coffe få sova hemma nu när dom dragit ner på rummen och då kan han ju alltid hämta lite kläder.



Älskling har nyss tagit tåget ner till Malmö för att gå på Hoffmaestro med jobb. Jag hade jättegärna velat följa med men det fanns bara ståplats vilket inte passar så bra med alla knuffar och ståhej. Så jag får stanna hemma .. :(

Men jag har ju min lilla vovvse som älskar att gosa så jag tror vi överlever kvällen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra bra o vara förbered med väskan nu i tid :)

2011-04-17 @ 07:42:10
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0