Kakel, kakel & lite kakel till..

Det finns så mycket att välja mellan. Jag blir galen!! Man har massa idéer i huvudet nu. Målar upp den ena efter den andra :)
Idag har jag mest segat och städat. Käkat fiskpinnar nyss, med remoulade och ättiksgurka. Kände mig som barn på nytt. Fick alltid fiskpinnar i korvbröd när jag var liten .. jag var vegeterian då så skippade korven. Tur man hade en påhittig mamma!
Festade ju med Anna i helgen. Det blev att vi gjorde hemmagjord pizza. SÅÅ GOTT!! Sen blev det utgång på cardan och dansade natten lång!

Varsin Absolute Tropic m. apelsinjuice i handen!


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe fiskpinnar i bröd, det lät smaskens! vilka sötnosar ni är :D puss på er :D

2010-05-03 @ 18:43:38
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0