Fotovägg

Idag har jag äntligen tagit tag i att göra en fotovägg som jag länge velat ha. Var på väla igår och framkallade lite foto från Thailand och under tiden så gick jag inom Ikea och köpte några härliga ramar. Dessa vita med fina detaljer på är verkligen mina favoriter. Kostar från 39:-



Annars har man inte hunnit med mycket mera idag, bara bus med lillan. Hon älskar sin skällande hund hon fick i julklapp av mormor. Hon vill pussa på den hela tiden :) Eller bita rättare sagt ..
Ikväll ska jag till stallet och rida lite, har fått tillbaka min häst. Så nu får jag hoppas att tiden räcker till. Ska försöka rida minst 5 dagar i veckan så att han kommer i bra westernform nu efter all den engelska ridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0