Filippa 1 år!

 ~ Hipp hipp hurra för Filippa idag ~

För ett år sedan låg jag på BB och hade just fått min ryggmärgsbedövning. Klockan 19.07 ploppade lillan ut, fyra dagar tidigare än beräknat. En liten Filippa hade kommit till världen och på hennes namnsdag dessutom :)

Tänk att en sån liten tjej kan ge så mycket kärlek, vi älskar dig överallt annat!



Vi sjöng för henne imorse och hon fick sin älskade välling, lite extra tillpiffad med rosa snöre :)



Sen var det dags att öppna paket!



Såhär kul är det att fylla ett!



Jaha, va det bara detta?




Nej, nu ska vi ut till Höganäs och träffa mormor och busa lite och till helgen blir det kalas för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till sötisen!!:)Jättefina bilder! Puss

2012-05-02 @ 20:32:09
Postat av: sarah

det är helt otroligt att tiden har gått så fort! jag minns när jag och mamma var och hälsade på henne första gången! hoppas att ni alla har haft en bra dag och ge fina Filippa en stor kram från mig! <3

2012-05-03 @ 03:28:04
URL: http://sarahphansson.blogg.se/
Postat av: Sanne&Oliver

Så söt! Tänk så snabbt tiden går!!!

2012-05-03 @ 15:08:18
URL: http://sannenilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0