Invigning av terassen

Började dagen med att åka till stallet i FINA VÄDRET! Phjuu så varmt. Didde var rejält svettig efter ridturen..

När jag kom hem var det dags för Filippa att sova middag och pappa stack iväg till jobb. Två timmar hade jag för mig själv, härligt! Slängde på bikinin och solade en stund. Stekte ganska bra så jag gick in och gjorde mig en jordgubbsmilkshake :) Sen har vi suttit ute hela dagen, varvat med en tur i stadsparken med Nelly. Smockat var det ute i gräset, alla vill ta del av solen som tydligen ska försvinna imorgon :(
Skulle egentligen åkt till Zaras öppning på Väla idag, men det tar vi en molning dag ist.

Ibland låter Nelly sig klappas, men det är på hennes villkor!



Men kan jag inte få en puss? Filippa har börjat att pussas massor nu, det gillar mamma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0